Apa Kata Mereka Yang Telah Menyertai JutawanBosland – En Admizal Amin

Posted: August 31, 2010 in Testimoni

Salam Usahawan Sekalian…

Pertama sekali saya mengucapkan terima kasih kepada pihak Admin JutawanBosland kerana memberikan saya ruang untuk berkongsi serba sedikit pengalaman dan pendapat mengenai perniagaan dan juga produk Bosland.
Sebelum itu saya mengucapkan syabas dan tahniah kepada Admin JutawanBosland yang telah bertungkus lumus dalam menjayakan program bisnes JutawanBosland sehingga ke tahap ini. Memang satu perkembangan baik untuk masa depan Bosland.

Masih jelas diingatan mengenai bisnes yang pertama saya ceburi, ketika itu saya bertugas sebagai tentera di sebuah kawasan gemas. Mungkin ada antara anda yang mengetahui kewujudan Swiss Cash yang suatu masa dulu .

Ya. bisnes ini mendapat sambutan yang sangat menggalakkan daripada kalangan rakyat Malaysia.Tapi apakan daya, benar kata jauhari, jalan pintas kekayaan selalunya membawa masalah. Begitulah nasib Swiss Cash di Malaysia. Kerajaan Malaysia telah mengharamkannya atas dasar ianya merupakan bisnes Skim Cepat Kaya.

Namun kisah bisnes kisah saya tidak terhenti disitu, dengan modal yang saya perolehi daripada pelaburan Swiss Cash, saya sertai pula bisnes networking XYZ, semuanya kerana pengaruh kawan, hasil setahun bersama bisnes networking XYZ kurang memberangsangkan.

Barulah saya tahu bezanya scam dengan bisnes networking ini. Kekecewaan mula menyelebungi diri, lantas saya tinggalkan dunia bisnes ini seketika.

Setahun sudah berlalu, kini saya bertugas di tempat baru.Tempat baru dengan suasana baru agak membuatkan saya sedikit bosan. Lantas saya mencapai kunci kereta dan terus menuju ke Cybercafe. Dalam hati saya, mungkin ada cerita baik.

Mulanya saya check email, Woow..banyaknya, delete je (kataku di dalam hati) tetapi setelah difikirkan semula, elok juga check email ini satu persatu secara sepintas lalu. tiba2 mataku tertumpu pada satu perkataan..


Wah ini sudah cukup bagus ni, boleh cuba semula bisnes, lantas saya sign up free., selepas sign up free, saya pun terus mengkaji plan pemasaran dan juga produknya.

Sedang asyik menelaah bisnes ini,telefonku berdering..0.1.7.X.X.X.X.X.9.6, siapa pulak ni. aku pun jawab panggilan itu..dan si dia kenalkan diri. Saya Azizi Hadi, Admin JutawanBosland.

Setelah melakukan penerangan mengenai Bosland dan soal selidik saya mengenai Bosland, akhirnya saya bersetuju untuk sign up sebagai ahli berbayar JutawanBosland.

Maka bermulalah kehidupan saya yang baru. ”Saya JutawanBosland”

Testimoni Produk Bosland.

Kupanjatkan kesyukuran kepada hadrat illahi yang mengurniakan kesihatan tubuh badan sehingga kini. Walaupun saya sihat tubuh badan ini tidak bermakna saya tidak mengamalkan penggunaan produk Bosland.
Malah pekerjaan seperti saya banyak memerlukan tenaga. Jesteru amalan meminum Susu Mutiara Whitefully setiap awal pagi sentiasa memastikan stamina saya ditahap yang memuaskan.



Suasana di tempat kerja yang mudah terdedah dengan radikal bebas seperti asap kenderaan, asap elektrod (rod welding) dan sinaran radiasi UV, menyebabkan saya sentiasa mengamalkan pengambilan minuman Kopi Slimme.

Bukan untuk membentuk tubuh badan ideal sahaja, malah ia penting untuk menyingkirkan toksik di dalam badan kerana ianya bersifat anti oksidan.

Tahukah anda kesan membiarkan radikal bebas ini berada di dalam tubuh badan anda?
Ya, salah satunya ianya menyebabkan peroksidaan kepada lipid dan memusnahkan membrane dan menyebabkan inflamasi (seperti kapilari yang koyak dan masalah ‘spider veins’ yang merujuk kepada urat-urat yang kebiruan kelihatan di permukaan kulit), hiper- pigmentasi, penyakit dan membunuh sel-sel. Radikal bebas turut membawa kepada penghasilan MMP (Matrix Metalloproteinases) di dalam kulit.
Semakin umur kita meningkat, keupayaan kulit untuk menghasilkan semula kolagen dan elastin turut menurun; akhirnya menyebabkan kehilangan protein berstruktur serta kemerosotan kekuatan kulit dan tonnya.

Turut terjejas ialah keupayaan untuk menghasilkan semula Asid Hyaluronic, yang menyebabkan dehidrasi atau kekurangan lembapan dalam kulit. Jadi apakah nilai kesihatan anda?

Kebanyakan persepsi orang kita masih ditakuk lama, bila sebut bisnes networking, berbagai andai buruk mereka terhadap bisnes networking, seolah-olah ianya alergi, tidak boleh dihampiri dan mereka sanggup melarikan diri.

Ya dengan modal kecil anda mampu menjana pendapatan lumayan. Itulah sebenarnya bisnes networking.

Kita sendiri tahu dan semua orang sedia maklum, duit bukan segala-galanya, tapi segala-galanya memerlukan duit.
Untuk berjaya dalam bisnes, runtuhkan keegoan anda, sertai kami di JutawanBosland, Jaga kesihatan, Jana pendapatan dan Jumpa anda dipuncak kejayaan.
Md Admizal Bin Amin
Usahawan JutawanBoslandJohor
No. Hp: 013-3334415

Untuk maklumat lanjut Program Keusahawanan Bosland , layarilah website: www.JutawanBosland.com/admizal atau boleh menghubungi terus saya.

Leave a Reply

