Apa Kata Mereka Yang Telah Menyertai JutawanBosland -En Zamri Mohammed

Posted: August 30, 2010 in Testimoni

Syukur Alhamdulillah, saya telah dipertemukan orang yang saya anggap sebagai SIFU dalam perniagaan internet online, tidak lain tidak bukan beliau adalah Tuan Azizi Hadi kita, dimana beliau banyak membantu kita dalam membina kerjaya perniagaan dan juga untuk mencapai kejayaan dalam hidup didunia dan akhirat.

Pada mulanya, seorang rakan saya memperkenalkan saya dengan beliau dalam pertemuan ringkas di sebuah restoran dan disana beliau mengajak saya memasuki perniagaan ini dan menerangkan pelan pemasaran dan keuntungan yang kita dapat dari hasil jualan tersebut.

Penerangan beliau amat meyakinkan saya, lalu saya menyertainya dan mendaftar di JutawanBosland, atas dasar kawan, sebab selama ini saya pernah menyertai banyak perniagaan secara online, tetapi gagal dan banyak menghabiskan wang dan masa saya selama ini, dan saya mula menyepikan diri seketika.

Pada suatu hari, semasa melayari internet, saya teringat akan perniagaan yang telah saya sertai selama ini, lalu melayari JutawanBosland.com dan mendapati sudah ramai prospek yang menyertai perniagaan ini dan saya mempunyai rakan niaga yang ramai dibawah rangkaian saya walaupun saya telah menyepi selama ini, lalu saya menghubungi Tuan Azizi Hadi mengenai perkara tersebut, dan beliau menerangkan kepada saya, walaupun saya senyap seketika, tetapi atas kebaikan  beliau telah meletakan ramai rakan niaga dibawah rangkaian saya dan menerangkan secara terperinci mengenai keuntungan yang saya akan terima apabila  saya meneruskan perniagaan itu.

Alhamdulillah, dengan berkat tuan Sifu kita dan tunjuk ajar serta dorongan yang kuat, saya terus membuat pembelian satu lagi pakej Susu Whitefully dan Sliming Coffee untuk menyambungkan semula perniagaan saya setelah mendapat bimbangan dari Tuan Sifu kita.

Setelah beberapa hari saya meminum susu dan kopi tersebut dalam bulan puasa ini iaitu semasa berbuka sekali dan bersahur sekali. Badan saya rasa segar dan bertenaga dan tidak merasa keletihan sepanjang sehari berpuasa walaupun tanpa bersahur.

Ini adalah disebabkan produk Susu Mutiara Whitefully mempunyai khasiat yang baik dan secukupnya untutk memberi tenaga dan kekuatan pada tulang kita, manakala Kopi Slimme pula, mempunyai antioxsida yang mampu untuk membuang toksin dalam badan kita, apabila toksin tiada dalam badan kita, badan kita merasa segar dan sihat serta  bertenaga.

Oleh itu, jika tuan/puan membaca testimoni dan pengalaman saya ini, mari sama-samalah kita menyertainya dalam perniagaan yang baik dan menguntungkan ini, dimana selain memberi kesihatan yang optima kepada kita disamping anda semua boleh menjana pendapatan dalam membina kerjaya dan kehidupan kita yang sempurna disamping keluarga yang tercinta. Amin

“Dimana ada jalan, Disitu ada kemahuan”, dan “Dimana ada KESIHATAN,  Disitu ada PENDAPATAN…!!!!

Akhir kita, salam hormat dan salam Ramadhan dari saya yang mula meniti dalam menuju kejayaan kita bersama.

Untuk maklumat lanjut, layari lah website: http://www.JutawanBosland.com/myzam utk pendaftaran atau hubungi saya di nombor telefon:06-2822699 @ 013-6271828 @ 013-6011656 ( Mai ).

Sekian terima kasih dan jumpa lagi di puncak kejayaan!!!
Zamri Bin Mohammed
Wakil JutawanBosland Melaka
No.tel: 06-2822699
HP: 013-6271828

email: myzam5472@yahoo.com  @ zamrimd@tm.com.my

Leave a Reply

