Testimoni Turun Berat Badan Puan Ramilah dari Labuan

Posted: August 28, 2010 in Testimoni

Assalamualaikum semua.

Saya sememangnya mempunyai masalah berat badan (Obesiti). Tumit kaki saya juga berasa sakit semasa menaiki tangga dan semasa berjalan.

Oleh yang demikian 2 bulan yang lalu saya telah di ketemukan dengan produk Kopi Slimme daripada Syarikat Bosland. Produk ini saya beli melalui website JutawanBosland dan telah sampai ke alamat saya di Labuan.

Pada minggu pertama saya menggunakan produk ini saya telah mendapat kesan yang amat positif.

Setelah 3 minggu berat badan saya telah turun 6kg. Saya berasa amat gembira dan bersyukur kepada Allah swt.

Baju dan seluar saya yang selama ini sempit boleh saya pakai semula dan sakit tumit kaki yang saya alami tidak ada lagi. Sehingga ke hari ini saya masih menggunakan produk Kopi Slimme ini.

Selain mendapat kesihatan dan kecantikan saya juga gembira kerana mendapat income daripada Syarikat Bosland.

Terima Kasih kepada En Azizi Hadi (Admin JutawanBosland) yang teramat sangat kerana telah memperkenalkan produk ini kepada saya.

Untuk mendapatkan produk ini boleh menghubungi saya:

Nama: Ramilah binti Ramlee
No hp: 0168374771
Lokasi: Labuan

Leave a Reply

