Apa Kata Mereka Yang Telah Menyertai BOSLAND – Puan Namasitah Lazim

Posted: August 28, 2010 in Testimoni

Salam 1 Malaysia untuk anda semua.
Semoga dibulan Ramadan ini segala usaha kita diberkati Allah, dilimpah seribu rahmat.AMIN.
Saya rasa terpanggil untuk memberi sedikit  pengalaman dalam perniagaan BOSLAND ini. Setelah melayari internet berbulan-bulan dan tercari-cari produk kesihatan yang terbaik untuk kesihatan diri sendiri, disamping menolong masyarakat diluar sana yang juga menghadapi masalah kesihatan.
Sekiranya dengan perkongsian ini dapat menjana pendapatan adalah satu kesyukuran yang amat besar dalam kehidupan dan ianya juga menjadi matlamat saya.
Bagaimana? Berapa modalnya? Hendak menjual pada siapa?  Mencari sesuatu yang halal adalah dituntut agama. Saya tidak mahu meraih pendapatan lumayan, kemewahan tanpa mengenal haram dan halal terlebih dahulu. Bagaimana hendak pasti tentang itu semua. Saya telah menjalankan kajian melalui pembacaan diantaranya membuat rujukan terperinci dengan menyemak semua petikan artikel-artikel berkenaan halal haram di website JAKIM dan juga di website http://www.zaharuddin.net.
Untuk mencari kepastian sesuatu produk yang boleh dijual disamping menjana pendapatan. Mengenai akad jualbeli, dan tidak termasuk kepada perniagaan syubhah dan gharar (ketidakpastian). Saya telah berdoa kepada Allah semoga saya dipertemui dengan perniagaan yang sedemikian.
Alhamdulillah saya telah dipertemukan oleh Allah dengan perniagaan BOSLAND di internet. Pada permulaannya saya masih ragu-ragu juga.Persoalannya KENAPA?
Adakah ini perniagaan MLM (Member Lanyak Member) atau Meeting Lewat Malam,seperti yang telah diwar-war oleh ANTI MLM. Semangat saya kembali luntur, cepat sungguh hati ini berubah. Tetapi saya tetap ingin mencuba dalam perniagaan ini kerana beberapa perkara diantaranya:
Sejak saya mendaftar sebagai ahli percuma, ADMIN Jutawanbosland En. Azizi Hadi telah menghubungi saya.
Rasa bersemangat ingin mencuba, ”Haii…daftar tak beli barang pun ADMIN sudi telepon, rasa gembira, tentu bisnes baik ni.” bisik hati kecil ini.
Selepas itu beliau telah memberi tunjuk ajar berkenaan perniagaan ini, melalui telefon dan juga di ruangan chatting Facebook.
Pada peringkat permulaan, rasa susah sangat hendak buat itu dan ini, tutup dan buka Facebook, chatting dengan En. Azizi Hadi.
Dalam hati ini mula merasai, aku ini sudah tua, lambat pickup dan hendak isi borang pun susah. Selepas itu semangat kembali down.
Alhamdulillah dengan  bantuan En. Azizi Hadi yang tidak putus-putus yang ikhlas membantu, telah memberi keyakinan untuk belajar semua dan diri ini bersemangat semula.
Setelah mendapat tunjuk ajar dari En Azizi Hadi, saya pun memulakan perniagaan ini dengan mempromosikannya di Facebook. Banyak juga telah saya promosikan perniagaan ini tetapi belum ada yang menyertainya.
Dengan izin Allah, satu hari saya buka website JutawanBosland dan ada seorang hamba Allah telah mendaftar dan terus membuat pembelian melalui web promosi saya dari Seremban. Hanya Allah sahaja yang tahu bagaimana perasaan ini, ilmu dan usaha saya telah berbayar oleh Allah.
En Azizi Hadi telah memaklumkan kepada saya bahawa beliau telah membuat pembayaran bonus terus ke akaun saya. Alhamdulillah.
Dengan permulaan yang baik dalam perniagaan ini saya telah mengambil keputusan untuk meneruskannya dengan bermatlamat AMAL JARIAH kepada masyarakat.
Produk yang dibeli melalui web promosi saya, telah selamat sampai ke Seremban dan beliau telah memberikan kepada ibunya yang juga mempunyai masalah kesihatan dan dengan izin Allah. Ibunya telah semakin sihat dan bertambah baik.
Matlamat AMAL JARIAH adalah merupakan matlamat saya kini, disamping mempromosikan produk-produk BOSLAND yang berkualiti tinggi (Teknologi Nano) dan juga dapat membantu masyarakat diluar sana agar bertambah baik dan sihat. Setidaknya mengurang rasa sakit, kerana pengalaman sakit adalah sesuatu yqang menyedihkan dalam hidup saya. Berjuang menghadapi maut.
Faktor lain untuk saya terus yakin dan fokus dalam perniagaan BOSLAND adalah:
1) Pendaftaran Percuma di website http://www.JutawanBosland.com/namasitah – website percuma dan saya dapat mengetahui produk-produk yang dikeluarkan beserta harga yang mengikut kemampuan kita.
2) Kemudahan internet di UITM secara percuma boleh diguna 24 jam dapat mengurangkan juga kos internet saya.

3) Mempromosikan produk-produk kesihatan yang berkualiti tinggi.

4) Peluang perniagaan yang hebat bonus sehingga 80%.
5) Dapat menyelesaikan masalah kesihatan diri saya sendiri dengan mengamalkan produk-produk BOSLAND.
TESTIMONI PRODUK BOSLAND.


– Insomnia

Saya telah berbelas-belas tahun mengalami insomnia iaitu kekurangan tidur dengan jangkamasa yang lama (nyenyak). Masalah tersebut berpunca oleh simptom menopause disebabkan pembedahan Fibroid 10 tahun dulu dan juga factor kepanasan suhu badan.

Kesan dan Kebaikannya setelah mengamalkan Susu Mutiara Whitefully BOSLAND.

Setelah mengamalkan Susu Mutiara Whitefully selama seminggu, perubahan yang amat ketara sekali. Kini saya memang dapat tidur dengan lena sekali walaupun diwaktu siang. Asal ada peluang sahaja saya mesti tidur. Dengan mendapat tidur yang sempurna, badan saya menjadi lebih sihat, tidak mudah letih dan segar selalu.
– Pembuangan air tidak lawas.

Saya terpaksa menggunakan  Enema (is a process in which any kind of liquid mostly non-hazardous is administered in your system through your backside also known as the anus) sejak 22 tahun selepas kelahiran anak yang kedua. Dan kini anak saya pun sudah 22 tahun.
Malah ianya menjadi satu kemestian membawa ubat enema tersebut kemana-mana saya pergi, jikalau tertinggal ubat enema tersebut akan menjadi satu masalah pula.
Bayangkan kalau enema di Malaysia ini sebesar 3 inci. Jika diluar negara ianya sebesar botol kicap.

Setelah saya mengamalkan Susu Mutiara Whitefully, Alhamdulillah sudah sebulan tidak menggunakan enema. Sungguh selesa pembuangan rutin 2 kali sehari.
Kalau sebelum ini dalam seminggu sekali pun susah. Walupun saya banyak makan buah-buahan dan juga sayur-sayuran.

Semasa membuang air kecil juga, saya  dapati serbuk putih seperti tepung disekitar mangkuk tandas. Saya sangka ianya serbuk sabun. Saya cuba berulang kali dan ternyata ianya adalah serbuk putih yang keluar melalui pembuangan air kecil saya.

Bau najis saya juga seperti bau ubat-ubatan hospital. Ianya seperti ubat-ubat hospital yang sudah lama terpendam dalam usus ini, ianya keluar melalui pembuangan air dan berlarut selama seminggu.

Kini air kecil saya tidak berwarna kekuningan pekat seperti dulu tetapi telah menjadi putih jernih.

Sakit pinggang

Akibat kesukaran membuang air besar, percernaan tidak betul boleh  menyebabkan sakit pinggang. Apabila sakit pinggang ianya telah melarat kekaki, tangan kebas-kebas dan sukar hendak berjalan dan berdiri lama.

Setelah saya mengamalkan Susu Mutiara Whitefully, saya kini sudah boleh berjalan-jalan di Mall melebihi 4-5 jam, saya juga pernah dari 11 pagi keluar jalan sampai petang hingga malam dan boleh membantu kerja-kerja kenduri jiran tertangga.

Dulu apabila kaki sakit dan kebas-kebas tangan sering menggigil-gigil dan kerap terlepas pingan dan pecah. Sehingga terpaksa guna barang dapur plastik sahaja. Kesan kebas-kebas ini memang telah diberitahu ketika saya menjalani pembedahan Fibroid, selepas 10 tahun mesti ada simptom begini. Pembedahan tersebut dijalankan di luar negara .

– Elergik dengan seberang jenis susu segar atau susu tepung

Saya sejak dulu lagi memang elergik minum susu segar mahupun susu tepung, minum tidak smpai 5 minit mesti muntah. Saya tidak boleh minum semua jenis susu walaupun dimasukkan dalam minuman.

Setelah saya baca kebaikan Susu Mutiara Whitefully ini saya tertarik, bisik hati ini, kali ini terakhir saya mahu mencuba juga, kalau muntah, tidak akan minum susu sampai bila-bila.
Saya telah membeli melalui website JutawanBosland dan produk tersebut selamat sampai ke rumah saya di Shah Alam.

Saya cuba Susu Mutiara Whitefully, saya tidak muntah. Memang sungguh menakjubkan dengan Susu Mutiara Whitefully saya boleh, ini disebabkan Susu Mutiara Whitefully tidak berbau seperti kebanyakkan susu tepung yang berada dipasaran.

– Ketumbuhan

Mamogram pada bulan Jun 2008. Menunjukkan kiri 7 mm dan kanan 4 mm cysts pada payudara saya. Sekarang semakin membesar dan berdenyut-denyut dalam lingkungan sebesar 50sen.
Bagi mengurangkan sakit makan ubat tiga kaki (gunakan silang kaki), sehari kadang-kadang 3 ke 4 bungkus, kadang-kadang 1 kotak kalau sakit sangat.
Alhamdulillah sakit saya semakin berkurangan setelah mengamalkan Susu Mutiara Whitefully. Disini saya sertakan rujukan surat akuan dari Mamogram.
Salam Ikhlas dari:
Nama: Puan Namasitah
Lokasi: Shah Alam
No Hp: 0129449128
Email: namasitah61@hotmail.com



Leave a Reply

