Apa Kata Mereka Yang Telah Menyertai BOSLAND- Siri 2

Posted: August 25, 2010 in Admin

Assalamualaikum Semua, Semoga sihat bersama keluarga tercinta.
Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih di atas segala sokongan dan kerjasama anda semua selama ini untuk mengembangkan perniagaan Bosland di Malaysia.
Saya kini sedang mengumpulkan maklumat untuk di muatkan di dalam Apa Kata Mereka Yang Telah Menyertai Bosland – SIRI 2.

Ini merupakan satu kaedah promosi untuk memberi keyakinan yang baik kepada rakan-rakan dan keluarga kita untuk menyertai perniagaan Bosland ini. Dengan maklumat dan kerjasama diberikan anda semua, ianya menjadi satu impak besar dalam promosi perniagaan ini.
Untuk SIRI 2 kali ini, saya memohon jasa baik anda semua menceritakan pengalaman anda dan  antara topik yang perlu dimuatkan adalah seperti beikut:
  1. Apakah pendapat anda secara peribadi terhadap perniagaan Bosland?
  2. Siapakah yang telah memperkenalkan perniagaan ini kepada anda?
  3. Bilakah anda menyertai perniagaan Bosland?
  4. Ceritakan pengalaman anda berurusan dengan Admin JutawanBosland dan apa pendapat anda mengenai saya Admin JutawanBosland. Ini memberi kepercayaan yang besar kerana saya menjadi tunjang utama dalam perniagaan ini. Kepercayaan terhadap saya membantu lebih ramai prospek anda untuk menyertai perniagaan ini.
  5. Ceritakan berkenaan produk Bosland yang telah anda gunakan. Testimoni dan tindakbalas produk Bosland setelah anda gunakan. Sebelum meyakinkan prospek, anda perlu meyakinkan diri anda sendiri.
Sila sertakan nama, lokasi, no hp dan gambar anda untuk saya masukkan bersama-sama tulisan anda. Tulisan anda juga saya akan promosikan di blog ini, blog utama TOJB, Facebook, Twitter, Forum, Ning dan web promosi yang lain. Tulisan anda hendaklah di hantar  ke suzzhadi@gmail.com selewat-lewatnya 1 Sept 2010.
Tulisan yang terbaik akan dipilih oleh Admin JutawanBosland dan mendapat hadiah seperti berikut:
Sekali lagi saya memohon kerjasama dan sokongan anda semua semoga segala impian semua menjadi kenyataan dalam perniagaan Bosland ini. Sekian Terima Kasih.
Yang Berkhidmat Untuk Semua,
0172961196
(Admin JutawanBosland)

Leave a Reply

