Download Plan Pemasaran

Posted: February 6, 2010 in Admin

Alhamdulillah dan jutaan terima kasih kepada anda semua kerana telah memberi kepercayaan kepada saya dalam menguruskan Team Online JutawanBosland (TOJB) ini dan dengan kerjasama tuan/puan dalam mengembangkan perniagaan ini keseluruh Malaysia.

Website TOJB yang telah dilancarkan pada 2 hb Jan 2010 dan telah sebulan beroperasi dan sambutan yang amat mengalakkan dari tuan/puan sekalian. Alhamdulillah jualan bulan Januari sehingga kini telah melebihi daripada jangkaan saya iaitu RM50,000 keseluruhannya.

Dengan gabungan online dan offline perniagaan Bosland telah dengan jayanya saya gabungan dalam membantu anda semua yang ingin mengubah status kewangan kepada yang lebih baik lagi.

Dikesempatan ini juga saya ingin memaklumkan kepada anda semua bahawa saya juga telah menjadi Mobile Stokist Sarawak yang mana dengan perkembangan perniagaan ini yang pesat, saya telah mengambil peluang ini untuk mengembangkannya lagi di Malaysia khususnya di Sarawak. Kepada yang berminat dan berada di Sarawak ambil peluang keemasan ini dengan berjumpa terus dengan saya dan insyaAllah saya akan terangkan dengan lebih lanjut.

Rata-rata prospek yang telah berjumpa saya disini, berpuas hati dengan produk Susu Mutiara WhiteFully dan Slimme Kopi dan juga dengan plan perniagaan yang disarankan oleh pihak Bosland.

Plan perniagaan yang adil dan saksama dapat membantu anda dalam memulakan perniagaan ini secara online mahupun secara offline. Ianya juga tidak menindas orang bawah malahan membantu mereka dalam mengembangkan perniagaan ini…

Untuk memudahkan anda semua memahami akan plan pemasaran Bosland sila download:

Download Plan Pemasaran Bosland

Leave a Reply

