Assalamualaikum semua dan apa kabar…saya menulis artikel ini di Restoran K5 di Melaka sambil menunggu prospect untuk Business Bosland.

Saya telah menjalankan perniagaan internet bermula sekitar tahun 2007 dan terfikir di hati kecil ini bagaimana ingin menjana pendapatan melalui internet?

Ketika itu saya bersama-sama dengan Team JaguhInternet dan mereka telah memberi saya satu peluang yang besar dan telah memberi ilmu yang saya guna pakai hinggalah kehari ini…

Dalam perniagaan internet seseorang itu hendaklah mempunyai ciri-ciri berikut:

– Percaya dengan yakin bahawa rezeki 100% daripada Allah swt dan tiada usaha hamba walau sebesar zarah sekali pun datangnya daripada hamba. Hamba ini hanyalah saluran rezeki itu hendak disampaikan kepada hamba yang lain. Allah akan memberi rezekiNya melalui hamba-hambanya.

– Percaya dengan perniagaan yang hendak anda jalankan dapat memberi keuntungan dan mengubah nasib diri dan keluarga.

– Percaya dengan produk yang dijual dapat memberi manafaat kepada diri dan masyarakat. Ini bermakna produk yang hendak jual hendaklah anda gunakan dulu, baru boleh memberi kesan kepada pembeli. Jika anda juga tidak percaya macam mana orang lain hendak percaya. Jika anda belum menggunakannya bagaimana ingin bercerita tentangnya.

– Berfikiran positif selalu, anda berfikiran positif dan anda dapat menarik pelanggan yang juga berfikiran positif.

Inilah dulu buat ketika ini, 4 ciri-ciri penting dalam perniagaan internet yang perlu ada. InsyaAllah saya berkongsi lagi bagaimana caranya saya menarik traffic ke website saya…Wassalam

cantik,kuat,rahsia kecantikan,tenaga batin,tenaga,kacak,lawa,alphalipid2u,akademiceramic,carigold,harakahdaily,bharian,Bosland.com.my,bosland2u,bosland4u, bosland4all,jutawanbosland,serbuk mutiara,mutiara,kalsium,jutawan,bosland,jeragat,kulit,susu,alphalipid,program,terbaik,hebat,label,MLM,ajl,network,jutawan bosland,bosland,jerawat,cantik,lawa,kulit cantik,ceramic, Osteoporosis,kalsium,gout,ulser,darah tinggi,kencing manis, lumpuh,jutawan bosland

Leave a Reply

